قسمتی از متن قسمت ۲۰ سریال دختر امپراطور:
می دونی چرا جایی هستی که از بقیه بالاتری؟
من شاهزاده باکجه را می بینم
شاهزاده سو بک هیانگ
ما یک شاهزاده تقلبی می فرستیم
ما کس دیگه ای را به جای شاهزاده می فرستیم
کسی که به جای شاهزاده
با اون ها روبرو بشه
این راهیه که می تونیم از شاهزاده
و پادشاه محافظت کنیم
سو بک هیانگ، دختر پادشاه
آخه چطور یک شاهزاده؟
در  قسمت ۲۰  دختر امپراطور اتفاقات جالبی می افتد سو یک هیانگ که دختر واقعی امپراطور است باید یک جاسوس باشد, ویا شاهزاده تقلبی باشد
تو عضو گروه مخفی شدی تا خواهرت را پیدا کنی
پس باید هر چی بهت میگم را انجام بدی
اما
شاهزاده باکجه؟
من قبلاً دختری مثل تو را می شناختم
وقتی بچه بود پدرش دست و پاش 
را تو قمار از دست داد
خواهر و برادرش هم از گرسنگی مُردن
اون به جایی مثل اینجا اومد
می گفت :چطور می تونم این کار را کنم؟
و گریه می کرد
چطور می تونم وانمود کنم یک راهبه‌ ام؟
چطور می تونم دروغ بگم؟
چطور…؟
اما آخرش همه‌ی اون کارها و
 حتی بیشتر از اون ها  را هم انجام داد
یک شاهزاده تقلبی؟
ما الان به یک جاسوس مثل دولیم
احتیاج داریم
من یک دختر پیدا کردم
می خوام اون را به جای سوبک هیانگ بفرستم
حالا من باید چه کار کنم؟
اول باید یک بانو بشی
یک بانو؟
این چیزیِ که باید بشی
دوست داشتنی، باوقار
من؟
بازهم؟
هر روز اول بیا اینجا
بیا بین گل ها و اون ها بو کن
بگذار وجودت از عطر گل ها پر بشه
بعدش بهت چیزهای مهم تر را میگم
چیز های مهم تر؟
برای اینکه یک بانو بشی
نباید عجول باشی
اول باید یک بانو بشی
این چیزیِ که باید بشی
دوست داشتنی، باوقار
آقا شما قرارِ کجا کار کنید؟
من قرارِ نگهبان قصر بشم
من هم همینطور

دانلود قسمت ۲۰  سریال دختر امپراتور : امشب قرار داده می شود